Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2007 13:36 - На гости на ГАТО(Гато иска пак да посети България)
Автор: nia Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4487 Коментари: 2 Гласове:
1



От списание теленовели...

Продължаваме да пишем за Гато,тъй като молбите ви не спират,въпреки че вече не се излъчват теленовелите с негово участие.затова сега решихме да публикуваме снимки от къщата на актьора в Каракас,които ни бяха предоставени любезно от испанските ми колеги.И макар че за гато важи пговорката"Моят дом е моята крепост" той понякога прави изключения,като допуска и журналисти до уюта на дома си.В каракас живее цялото семейство на актьора:родителите му,баба му,сестра му,племенниците.За тях той е само Гато,ез никакви титли пред името си като сексимвол,актьор красавец."Истината е че никoй не предполагаше че някой ден ще стана актор.Сестра ми винаги е била мноог артистична.Бих казал,че за мен тя е родена за актриса."-доверява чаровният венесуелец.В своботното си време Гато свири на пиано и дори композира мелодии."Водимпреговори с една музикална компания,но аз лично не искам веднага да записвам диск само и само за да казвам че съм издал албум.Искам мюзикълният ми диск да е качествен,да се грдея с него.Не е важно да намерякомпания продуцент.Такива има много.Важното е да съм добре подготвен.Музикалната кариера изисквасущо толкова енергия и усилия,колкото актьорската".-коментира Хуан Алфонсо пред Деница Томова.
Попитахме го как се е чувствал в прегрутките на публиката на България и дали Наталия е ревнувала,като е разглеждала снимите."Наталия е малко ревнива,аз също.Но любов без ревност не е любов.Иначе не е ревнувала от снимките ми в България.тя е много известна в родината си,има купища почитатели,както аз имам почитателки.Аз съм благодарен на публиката в България за топлотата с която ме прие.С удоволствие бих посетил отново страната ви,стига програмата ми да го позволява".Освен хубави спомени в сърцата на почитателките Гато остави и самолетният си билет в редакцията ни.той за малко щеше да напусне България с ключа от хотелския апартамент,в които беше настанен."Оставих билета си,за да се върна отново някоио ден.И без малко наистина да се върна,защото след като минах митническата проверка,се оказа че ключът от хотелската стая е още в джоба ми.Позитивната енергия на България остана у мен.Беше интересно преживяване,макар и доста изморително.Не е лесно да си обичан от толкова много почитатели".Попитахме го дали смята българките за красиви"Меко казано!На срещата с поритатели за малко да се влюбя.Имаше толкова много красиви жени и момичета  .Няма да забравя едно момиче което беше наистина прекрасно.Но за сега сам мъж само на една жена"-допълва актьорът".


image

image

image



Тагове:   България,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. анонимен - Gato e glupav za6toto zarjza Paola ...
18.11.2007 09:18
Gato e glupav za6toto zarjza Paola rey zaradi tazi smotla Natalij.Lubimata mi aktrisa e Paola i za tova 4e j izostavi mnogo hora sa tuguvali .Edna ot tjh sum az.Iskreno se nadjvam njkoi den Paola i Gato da se suberat.
цитирай
2. анонимен - JUAN ALFONSO BAPTISTA
28.12.2007 20:46
GRACIAS POR TODO CHAVA
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1200397
Постинги: 31
Коментари: 612
Гласове: 214
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031